Gezilerim

FEST Travel Özel Treniyle Hindistan

FEST Travel Özel Treniyle Hindistan gezisi ile 2250 km’lik bir gezi yaptık. Deccan Odyssey’nin lüks trenini sadece FEST Travel gezginlerine özel olarak hazırlanıyor. Hindistan kendine has kültürüyle her gezide bize sürprizler sunan mükemmel bir ülke.

FEST Özel Treniyle yaklaşık 2250 km’lik Hindistan yolculuğu yaptık. Kısa bir Mumbai gezisi ardından Çatrapati Şivaci İstasyonunda özel olarak karşılandık ve uğurlandık. Oradan Gucerat eyaletine gittik.

20190119_184809 20190119_190409

Gezimizin 2. Gününde UNESCO Dünya Mirası listesinde yer alan Pavsgad-Çampaner Arkeoloji parkındaki Cuma Camisi ile Seherki Mescid’i, Gucarat eyaletinin kültür merkezlerinden Vadodara’daki Lakşmi Vilas sarayını gezdik.

20190121_165623 20190120_080036

FEST Travel Özel Treniyle Hindistan gezimizde bugün önce Udaypur Kent Sarayını ardından ünlü Kristal Galeriyi gezdik. Piçola Gölünde tekneyle dolaştık. Udaypur çarşısını adımladık. Akşam da trende Hindistan Semineri gerçekleştirdik.

FEST Travel Özel Hindistan Treninde Codpur’daydık. Tavuskuşu dansıyla karşılandık. Codpur Çarşı’sını, ardından görkemli Mehrangarh Kalesini gezdik. Akşam yemeğimizi Racastan müziği eşliğinde Kale içinde aldık. Sufi müziğinden parçalar dinledik.

20190122_223343 20190122_215220 20190123_194710

FEST Travel Özel Hindistan Treni gezisinde Rantambor Ulusal Parkı gezisi ardından bugün Agra ‘da Tac Mahal’i, İtimad-üd Devle Türbesi’ni ve Agra Kalesi’ni gezdik. Resmi olarak 16 Türk devleti arasında sayılan Babürlüler’in kültür mirasına hayran kaldık.

FEST Travel Özel Hindistan Treni gezimizde bugün Caypur’da Kent Sarayı’nı, büyük gözlemevi Cantar Mantarı ve ünlü Amber Kalesi’ni gezdik. Akşam yemeği öncesinde kadın gezginler sarilerini, erkek gezginler kurta pijamalarını giydiler ve son gecemizde bir “Hindistan Gecesi” yaşadık.